GGN en Geldfit: positieve resultaten na een maand van samenwerking

2 minuten | Aandacht loont | Samenwerken

Ruim één maand werken we nu intensief met Geldfit samen om mensen extra hulp te bieden bij het aanpakken of voorkomen van betalingsachterstanden. En met resultaat!

Na de start van onze samenwerking met de Nederlandse Schuldhulproute en Geldfit, komen nu de eerste resultaten in zicht. Tot nu toe heeft GGN 327 klanten doorverwezen naar Geldfit.nl. Daarvan hebben 121 klanten de online vragenlijst ingevuld en kregen 85 klanten een advies op maat.

Conversie

“Dat is een mooi resultaat tot nu toe”, vertelt Martijn van Dijk, productmanager van GGN. Deze 85 klanten die een advies op maat hebben ontvangen, leveren voor GGN een conversie op van 25,9% (85/327 klanten). Van de 85 klanten met een advies op maat zijn 30 klanten doorverwezen naar partners van GGN.

GGN en Geldfit: positieve resultaten na een maand van samenwerking

Bekijk hier de infographic met de eerste resultaten

Hulp op maat

Klanten van GGN komen via geldfit.nl/ggn op de site van Geldfit terecht en vullen daar een online vragenlijst in. Deze lijst bevat vragen over het inkomen, bankzaken, de zorgverzekering, huur of hypotheek, vaste lasten, telefoonkosten, eventuele leningen en uitgaven in het algemeen. Op basis van de antwoorden ontvangen klanten een advies op maat, in de eigen regio.

Ook interessant voor jou?

Wij investeren continu in innovatie en samenwerking om onze dienstverlening te versterken. In onze artikelen, persberichten en blogs lees je hoe we dat doen.

Lees hier meer nieuws en artikelen