Testfase nieuwe website GGN
Hoe zorgen we ervoor dat de klanten van onze opdrachtgevers zo goed mogelijk geholpen worden op de website? Om antwoord te krijgen op deze vraag, hebben we de conceptversie laten testen door een testpanel. En dat levert ons waardevolle inzichten op. Inzichten die wij meenemen in het verdere ontwerp.
Wat doen we goed?
Over een ding is het testpanel unaniem eens: bij het incasseren van uitstaande vorderingen heeft GGN duidelijk aandacht voor de mens. Dat is fijn!
Daarnaast heeft de website een professionele uitstraling en zijn de contactgegevens goed te vinden. Ook de actieknoppen zijn duidelijk en opvallend. Dit helpt de gebruiker om op de juiste manier door de website te navigeren.
Wat kan beter?
De website komt als betrouwbaar over, maar het kan beter. Meer vertrouwen stralen we uit door naast de ISO certificering meer keurmerken en certificeringen te tonen, die onze dienstverlening onderbouwen.
Een ander verbeterpunt is een duidelijke scheiding van informatie voor opdrachtgevers en voor klanten van opdrachtgevers. Soms komen deze klanten op pagina’s terecht die zijn bedoeld voor opdrachtgevers. De gewenste informatie wordt dan niet gevonden. Dit is een belangrijk bevinding die we moeten oplossen.
Over een aantal weken is de nieuwe website gereed en komt online. Zie jij nog dingen die beter kunnen of mis je nog iets? Laat het ons dan weten via [email protected].
Reacties
plaats een reactie